Sunday 17 March 2013

No broga


Assalamualaikum w.b.t


You heard that. No broga. Kan? Ni bukan sebab aku tak dibenarkan ber-broga or what. Haaa sebelum tu, korang tahu kan Broga tu apa? Ala yang Bukit Broga tu, yang sekarang ni famous orang yang teringin nak daki bukit semua. Haaa yang tu la. Semalam, my Qber friends, MPians, ada ajak pergi daki itu bukit la but sadly aku tak boleh join mereka semua. Satu sebab awal sangat dieorang bertolak. Around 3 am dah gerak. Awal kan? So, I can't. Sedih tu of cos la ada. Kalau aku join, hmmm memang aku snap banyak la gambar and tak ada la entri yang sedih macam ni. Lol


Tak apa lah. Maybe ada lagi waktu or hari lain yng aku boleh pergi daki bukit ke apa. Mana tahu satu hari nanti aku berpeluang nak daki Gunung Kinabalu. Mana tahu kan? Aku teringin jugak nak daki gunung tu. Seems so menarik. InsyaAllah satu hari nanti.


By the way, this weekend aku just dapat cuti satu hari je sebab ada Kemahiran Insaniah. Kan aku dah cakap, UiTM ni suka penuhkan weekend aku. Haha. Aku harap next weekend dia tak kacau lah. Amin

No comments:

Post a Comment