Wednesday 6 March 2013

Hey, why you so big?


Assalamualaikum w.b.t


Duduk kat UiTM Shah Alam ni memang serious penat and serious makan duit and serious selalu lapar. Semua ni sebab kawasan dia yang besar amat dan fakulti dengan kolej aku jauh yang amat.


Ok first penat sebab nak pergi kelas kena naik bas. Then lepas naik bas berhenti kat Kolej Seroja then kena daki bukit naik sampai Menara SAAS. Lepas naik bukit, kena naik tangga, banyak pulak tu (aku tak sempat nak kira berapa step tangga tu tapi tak ada lah banyak macam Puncak Alam. Lol) Then lepas dah sampai kat menara, kena naik tingkat 8 dan keatas. Tu mujur ada lif. Haaa lego den.


Ok, yang kedua. Serious makan banyak duit kalau nak dibandingkan dengan Puncak Perdana tu. Ye la, pergi class kena pakai duit sebab kena naik bas rapid (kalau bernasib baik, dapatlah bas rengit or bas uitm which is free) Bila dah prnat ti, mesti lah nak kena keluarkan duit untuk beli air unless you bawa air dari bilik lah kan. Ape pun, aku memang bawa air dari bilik. Save la sikit. Plus, dekat uitm ni banyak sangat jual baju tudung beg rantai and so on. Yang tu memang atas nafsu sendiri la kan. Kalau beli benda alah tu memang habis la duit. Aku tak ada lah beli sangat tapi ada lah beli sikit sikit. Eh? Hehe


Ok, third serious makan banyak. Yang ni memang obvious sebab bila penat daki bukit and tangga semua and banyak jalan, mesti perut lapar sebab banyak sangat guna energy. So as the result kita makan banyakk! Muahaha. Balik rumah minggu ni aku nak timbang berat aku berapa. Hope still static. InsyaAllah :)


Tu je lah kot. Mujur tak ada lagi assignment semua. Kalau tak...hmmmm tak tahu den nak koba macam mano. :O




No comments:

Post a Comment