Thursday 28 March 2013

Adik dah sunat!


Assalamualaikum w.b.t


My lil brother dah sunat! Yoo yooo! Haha. Kakak dia pulak yang happy lebih. Dulu memang dia takut sangat nak sunat sebab dia takut doktor potong his thing. Tapi bila members dia semua dah sunat baru dia semangat nak sunat. Dulu masa dia takut nak sunat, memang cousins aku suka sangat kacau budak ni. Ye la. Kemain nak menakut-nakutkan orang. Sampaikan my lil bro menangis. Haha. Kejam punya cousin. But then bila dah lama tu, my lil bro sendiri yang minta nak sunat. Terkejut kome! Dia minta nak sunat dari bulan December 2012 lagi. Betapa semangatnya budak kecik tu.


Lepas dia sunat tu, last three days tak silap, happy gila dia. Siap masa tengah doktor sunat dia tu, dia sempat message aku "Kakak, adik ni. Adik tengah sunat ni." Lol. Then nak tahu tak lepas dia sunat tu dia buat apee. Meh sini mak jemah nak bagitahu ni haaaaa. Amboi hang, bergosip. Haha. My lil bro tu buat account twitter yoo! Terkejut cousins aku semua. Haha. Aku pun terkejut! Cousins aku cakap "Biasalah budak tu dah besar" Adoyaiii ada ada je.


Ape pun, tak sabar nak balik rumah harini! Nak tengok keadaan adik sunat. Mesti mandi sehari sekali or dua hari sekali. Lol



No comments:

Post a Comment