Saturday 19 January 2013

Perak

Assalamualaikum w.b.t


Haritu hampir pecah otak pikir nak update ape untuk blog ni. Tak tahu ape nak update, tapi nak update jugak! Nampak tak degil tu? Haha. Talking about today, Aku dengan my cousin's family went to Perak. Pergi majlis persandingan dengan melawat my cousin, Yusreen dekat MRSM Pasir Salak. Balik hari je. Dieorang ikut jalan dalam nak pergi Perak. Lalu dekat Plaza Tol Ijok. Bayar RM2 je nak ke sana. Lol murah betul kalau lalu jalan dalam. Kalau lalu highway, berpuluh jugak habis.


Masa on the way nak ke sana, lalu la kawasan lapang, kawasan padi. Nyaman je rasa. Then I was trying to take a picture kawasan padi tu, and it turns out like THIS! 


Kereta Viva senget. Haaaa kau ado?


Tried again. Haaa baru lawa gambar :)


I'm using Farid's hp. Pinjam hp die sekejap. Pakai blackberry amat leceh. Dah la amik gambar pun agak blurr, tak sharp. Serious. I prefer Android dan Apple. Haha. Demand nak mahal-mahal *tampat pipi sendiri* Lagipun blackberry tu mama punya. Mama yang beli hp baru. (Don't use bb, menyesal nanti :p)


Me in pink baju kurung. Please ignore muka aku yang hitam tu.



This Yusrah, my best-est-est cousin. Die cuti SPM. Elok lak tu sama cuti dengan aku. Berjoli lah kami :D


Marina Island Hall


Nampak tak pengantin baru sampai tu? Nampak tak? Memang tak nampak pun. Tak sempat tengok muka pengantin, aku dengan yusrah terus bla masuk kereta. Nak duduk lama-lama dalam hall pun macam no use je, semua kawan Pak Lang. Mana aku kenal. Dieorang pun tak kenal aku. Lol.



2 comments:

  1. Tu dia Viva jadi macam tu sekali haaa.

    Lalu jalan dalam lalu Tg Malim tak?

    ReplyDelete
  2. lalu rasanya. Qlah nampak signboard ada sabak bernam, manjung. yang tak nampak tu qlah zzzzzzzz. haha

    ReplyDelete