Sunday 18 November 2012

I-city

Assalamualaikum w.b.t


Its half past 12 now. Sepatutnya dah kena tidur dah sekarang. Well, tomorrow kan ada class. But yeahh, i feel like want to express something about my feelings before i go to sleep. Amboi, jiwang kau nyahh. Eh, biarlah. Its my blog. Its mine okay. Aku pun tak kesah follower aku tak ramai as long as I still have a medium to express my feelings. Kan? Betul tak? Hehe. 


Anyway, I went to I-city last night. Tetiba je kan. Ni macam on the spot tetiba nak ke sana. But why? Ada lah sorang kawan aku ni. Merajuk sebab tak teman dia pergi shopping petang tu. Haha. Comel je kawan aku ni. And I made a surprise for him. By the way, he keeps updating me where he is. Ye lah, aku rasa dia nak aku pergi dekat dia. Unfortunately I can't. I really really can't. Tu yang member aku ni merajuk. Tambah-tambah, dia nak balik kemaman dah esokkannya.


But then I ask her family ( tanpa pengetahuan dia) where they are going that night. Then dieorang cakap, nak ke icity. Hmm, senang la kerja aku. Mujur dekat shah alam je. Kalau luar shah alam, for sure aku kena cari plan lain. Acewaahh, macam detective conan pulak rasa bila buat banyak plan ni. Haha


Ok, straight to the point lah kan senang. I found him in snowalk with his family. Apa lagi, speechless habis. Haaa, amik kau! Haha. Then, he thanked me for the surprise. Uuuu, terharu bab 1001. Haa, untuk pengetahuan kalian kalian sekalian, aku ni fail bab memujuk orang dengan kata-kata. Serious fail. Tak pernah nak dapat A, B or whatever. Always F! Sebab tu la buat surprise untuk menggantikan dengan kata-kata. 



This is the boy yang merajuk tu. Haha




Roda yang penuh kebosanan. RM10 seorang. Habis macam tu je. Bak kata Cik Nor, buang 5 henggit kat atas buang 5 henggit lagi kat bawah. Haha. Walaupun bosan, tetap best sebab bila nak naik tu korang boleh nampak view icity yang penuh dengan lampu lampu warna warni. So romantic. Serious! I hope one fine day, I can ride this wheel with my lovely husband. *wink wink* :$  AMIN :D




I went into the snowalk, dengan pakai kasut crocs je taw. Tak cukup duit nak sewa boots dia yang 10 henggit tu. 10 henggit tu boleh buat belanja makan aku dua hari taw. Bazir bazir. Ok, dengan pakai crocs tu, sumpah sejuk gila k. Ibarat kuku kaki kau ni nak tercabut dari jari. Haaa? Pernah rasa tak macam tu? Nak rasa? Nak rasa? Haaaa, masuk la snowalk tu. Serious sejuk gila okay! 


I'm wondering, sejuk dekat oversea sejuk macam aku rasa ni ke? Maybe yes maybe no. Hmm, baik tanya abah. Tapi abah ada cerita yang time snow tu, baju berlapis-lapis pakai haaa. Sekali dengan topi tutup kepala telinga semua. Macam nak balut satu badan. Haha. Maybe dekat sana lebih sejuk kot. Kot la.


Ok lah. Mengantuk dah ni. So, goodnight beautiful and handsome ♥ 


Salam

No comments:

Post a Comment