Tuesday 27 November 2012

Awak, kita putus!

Assalamualaikum w.b.t


Hai kawan-kawan, saya dah habis exam! Ini bermakna saya dah habis diploma! Muahaha. Ayat tak boleh ke skema lagi -.- 


Paper FAR 300 adalah paper yang last kiteorang amik masa dip ni. Tadi exam starts at 9am till 12noon. Fuhhh, mujur exam pagi. Kalau tak memang tak boleh nak study dah. Pagi tadi pun sama. Dalam pukul 8 pagi macam tu aku dah siap pakai tudung semua, sebab dah tak tahu nak study apa and mood nak habis exam dah datang. Haha.


Haaaa, nak dijadikan cerita ni, masa tengah exam tu aku duk sengih je memanjang. Nak cakap dalam paper tu ada lawak jenaka memang tak ada lah kan. Ye lah, every 30 mins aku tengok jam dan setiap 30 mins berlalu, sengih aku makin melebar. Haha. Excited sangat nak habis diploma. :p Ok, lepas habis exam tu, memang nak menangis pun ada. Haishh, nak berdrama la kejap kan. Hehe. Menangis sebab gembira. Fuhhh, dah lama tak rasa perasaan macam ni :') After that, macam biasa lah, packing barang dekat asrama nak bawa balik. That day was the last day di puncak. Sedih pun ada sebab puncak tu best kalau nak dibandingkan UiTM Shah Alam. UiTM Shah Alam tu besar sangat, nak cari makan pun susah. Semua susah. Puncak senang, dekat dengan kelas, makan pun dapat makan sedap-sedap. Hehe. 


Barang aku tak banyak pun nak packing sebab sepanjang intersesi tu aku duduk rumah je. Malas nak duduk kolej.  





Printer tu pun bawa balik rumah. Sekarang dah ada dua printer kat rumah. Kalau satu tak guna, takut rosak je. Sekarang ni tak tahu nak buat apa dengan printer satu lagi tu. That was my favourite bantal since form 2! Haha. Favourite bantal okay, not bantal busuk. Bantal tu wangi. Wangi sangat-sangat okay :p




Semua ini hanya tinggal kenangan je lah lepas ni. Sedih.


So, Lepas habis paper tu, sumpah penat gila! Ye lah, bawa balik barang dari asrama masuk rumah. Perghhh, kemas la bilik yang dah macam tongkang pecah tu. Tambah pulak dengan barang asrama. Dah tak tahu nak sumbat mana. Rasa macam nak suruh abah buat satu lagi stor dalam bilik aku tu. Nak sumbat semua barang dalam stor tu. Haaaa kan senang kerja aku. Tak perlu fikir nak susun dekat mana. -.-


Then, petang tu pulak, basuh la kereta kebun abah tu. Aku just vacuum dalam je. Farid yang basuh body dia. Tak larat aku nak basuh body kereta tu. Kalau kereta latio boleh la. Kecil je. Hehe. Then after maghrib, dah solat maghrib semua, terus aku terbongkang dekat ruang tamu. Perghhhh, penat gila k. Dah tidur lama sangat tadi, tu yang fresh je awal-awal pagi ni. Hehe


Ok la. Dengan ini, saya Fatin Aqilah nak putus dengan awak wahai Diploma Perakaunan! Muahaha


Salam

2 comments:

  1. doakan syera qilahh supaye cepat cepat habis jugak :)

    ReplyDelete
  2. ok. cepat habis belajar and cepat kahwin! amin amin amin. hehe

    ReplyDelete