Sunday 5 May 2013

Productive Day


Assalamualaikum w.b.t


How are you today? Sekarang dah 2.30am and I cant sleep. Dah biasa tidur lambat dekat rumah and then bangun awal then petang petang mula lah nak mengantuknya. Macam apa yang terjadi petang tadi. Membahayakan nyawa aku. Boleh pulak aku tertidur masa tengah drive dekat highway. Mujur kereta tak banyak. By the way, sekarang ni kita dah tahu siapa kerajaan dan siapa pembangkang kan. Aku tak nak la campurkan politik dalam blog aku ni. Cuma nak cakap semoga Malaysia terus aman dan damai dan semua ahli politik dapat control Malaysia dengan adil dan saksama. Tu je lah. Nak cakap pasal politik bukannya aku tahu cerita sebenar pun. Kalau cakap, takut salah. Nanti jadi satu dosa. So, better zip your mouth kan. Cukup la kutuk sesama sendiri untuk semua parti. Tak comel lah! Haha. Tetiba


Ok. Harini memang banyak kerja aku settle. Alhamdulillah. Semoga esok pun macam harini atau lebih baik daripada harini. Farid dah balik asrama dah harini. So sad. No more geng nak bawa jalan-jalan. Flight dia pukul 10 pagi tadi. Alhamdulillah selamat sampai Kuala Berang :) Mama pula akan sampai esok tengah hari InsyaAllah. Doakan perjalanan mama balik rumah selamat ye :) Malam tadi eh I mean around 11 pm borak kat viber dengan mama. Mama beli baju 6 pasang! Haha. Kau tahu tak apa perasaan bila dapat baju sebanyak tu?! Happy lah kan! Mama ada beli selendang jugak. Hmmm apa lagi eh mama beli. Dalam masa 2 hari shopping je, mama dapat beli semua barang yang total berat dia almost 25kgs. Hebat lah mama. Haha. Sekarang ni nak tunggu mama balik je ni. Hehe :)


Doakan mama selamat sampai rumah ye kawan kawan. InsyaAllah mama sampai airport 11.20pagi. Amin amin amin :)


Salam



No comments:

Post a Comment