Sunday 14 April 2013

Popiah atau popia?


Assalamualaikum w.b.t

Selamat pagi semua. Ni sementara tunggu nak pergi kelas, mari kita ber-blogging sekejap ye. Dah 1 minggu blog ni berhabuk because minggu tu memang busy dengan common test. Minggu ni pun bakal busy juga dengan tests and quiz and assignment submission. My hectic life in university just started yoo!


By the way, aku pun konpius orang panggil popiah or popia or porpia? Mane satu tu eh? Yang penting yang tu makanan yang sama. Ok lah. Aku pnggil popiah maybe. Haaa talking about popiah, semalam aku pergi lunch dengan family dekat kedai seksyen 7 namanya Popiah ape entah. Aku ni masalah sikit nak ingt nama kedai. Aku main terjah je kedai yang aku makan. Asalkan perut aku happy.


Kedai ni sedapp. Bukan kedai dia sedap la. I mean makanan dia la kan. Dia bukan ada popiah kering dan popiah basah je tapi ada makanan lain. Ada mee rebus, , rojak, laksa, karipap rebus and nasi ayam. Tu jelah kot yang aku baca dalam menu dia. Tapi dont worry cuz semuanya sedap, banyak and berbaloi. Hehe


K lah nak ke kelas ni. Salam :)



No comments:

Post a Comment