Thursday 18 April 2013

Bebanan


Assalamualaikum w.b.t


Selamat pagi laling laling sekalian. Amboi gediknya kau nyah. By the way, harini hari jumaat and esok dah mula cuti mid sem! Wohooooo me iz sho happy you know my fwenz. Haha. Rosak bahasa. Yang aku happy sangat ni sebab aku dah lepas semua kejadah quiz dan test. Tapi lepas cuti ada lagi benda alah tu semua. Tapi at least cuti ni aku nak la rehat sikit kan. Stress weh. Ok, tipu. Aku tak stress sangat pun. Sembang je lebih.


Semester 4 ni memang 8 subjects kena amik. Kalau lecturers from oter fac tanya berapa subjects amik mesti dieorang terkejut. Sebab memang banyak gila. Hmmm aku bersyukur la dia tak buat sampai 9 subjects. Boleh gila nak catch up dalam masa 14 minggu ni. Haaa ni mak jemah nak cerita sikit ni haaa. Nak tahu tak.....semester 5 nanti amik 7 subjects je! Omo omo omooo! Seronok! Dan lagi seronok bila semester 6 nanti just amik 5 subjects!! Sikit gilaaa. Patut la senior part 6 cakap part 6 memang relax sangat sampai tak tahu nak buat apa. Amboii kemain senior aku ni. Haha


Doa doa la masa cepat-cepat nak part 6. Tak sabar ni nak subject sikit. Lulz. Perlu je kan. Haha. Hmmm yang penting harini ada satu kelas and am goin back home today yeahh. Miss mama and abah and lil brother so much. :)


Salam.

1 comment:

  1. serious nanti part 6 ambik 5 subject je ? uwaaahhh, bestnyaaa

    ReplyDelete