Sunday 2 September 2012

Selamat sambung belajar

Assalamualaikum.


Just pass by this blog and want to say, Selamat sambung belajar everyone! :D Puas kan bercuti? Hehe. 3 months plus plus cuti kan. Mesti rasa excited nak masuk universiti sebab dah terlampau bosan duduk rumah kan. Yes, I know that. Lots of my friend yang dapat sambung belajar. I'm happy for you. Yang tak dapat tu, boleh cuba lagi kan or boleh terus berkerja. Still jauh lagi perjalanan anda semua. Percaya pada Allah. Percaya pada qada' dan qadar. :) Bukan yang tu je. Yang lain pun kena percaya taw.


This week going to be a very hectic week! I hope I can survive this week. Lots of presentations to be done. Assignments to be submitted and also a forum (bel thing) Urghh


What date is tomorrow? Oh, I forgot already.
3 Sept - Far presentation
4 Sept - Law presentation
5 Sept - Entrepreneur test and Forum (Bel)
6 Sept - Audit presentation


Only on Friday 7 Sept kosong and we going to have partyyyyy. Yeahhh! Ok, tipu.


Salam

No comments:

Post a Comment